#goals

Bloggbevakning

Älskar den bloggen! 

Min tanke är att denna blogg ska komplettera hennes. Svenska bloggare överlever ju även om bloggbevakning är 50 000 ggr bättre. Så jag borde ju kunna få vara med på ett hörn. Jag är snäll jag lovar.

Och vill man ha sin blogg på favoritlistan på Bloggportalen så är de bara att göra dom queen camcam skriver.

Allmänt, Bloggbevakning | |
#1 - - t:

Du måste göra bilderna mindre! Väldigt användarovänligt gränssnitt med gigantiska bilder som måste scrollas förbi

Svar: Tack för tipset :) jag ska kolla på hur jag gör de i designen :)
Bloggfokus

#2 - - Dt:

Klart du ska få vara med också.:) Håller med T, bilder är lite stora när jag använder datorn..

#3 - - Anna:

Tragiskt/smart att göra så.

Svar: Är ganska tragisk/smart ...
Bloggfokus

#4 - - Bloggbevakning:

Klart alla får vara med!! =)

Svar: Är btw lite starstruck av att du skriver här. Säg till om du vill bli bästisar så bjuder jag på vin när magen är läkt ;)
Bloggfokus

Upp